2015. január 8., csütörtök

OUTFIT #39

2015. szóljon a magyar divatról, így idén sorra tűnnek majd fel a blogon kedvenc hazai tervezőim számomra legkedvesebb darabjai, egy-egy összeállításba kombinálva!

Még december elején kaptam maghívást egy titokzatosan csengő magyar márka első kollekciójának prezentálása, s első látásra hatalmas Richard Alexander rajongó lettem. A hétköznapokon nagyon is szeretem variálni a feketét és a bőrt, így nem is volt kérdés számomra, hogy az idei évet egy Richard Alexander outfittel nyitom. Az év első OUTFIT posztjában tisztán érvényesül mindaz, ami leginkább én vagyok: sok-sok fekete, egy feltűnő, de mégsem túl hivalkodó kiegészítővel.  Ugyan első látásra talán a steppelt bőrhatású Richard Alexander kabát lehetne az a plusz, de én mégis a csokornyakkendős nyomatos pólót emelném ki, hiszen valahogy így kell megbolondítani egy basic fehér pólót. Ezek után már csak egy elegánsabb anyagból varrt melegítővel és egy klasszikus Oxford cipővel párosítottam a kombómat, na meg egy clutchal és a hideg miatt egy bőrkesztyűvel. Amennyiben nektek is megtetszett a fiatal magyar márka terméke, akkor ne habozzatok felkeresni a ONE Fashion Agency & Retail boltot, ahol a Richard Alexander termékek is fellelhetőek.

A 99hypes bloggerének kezdeményezésére én is elkészítettem saját #allblack szettem, amit lentebb láthattok, feketére fel! 


A fotókért köszönet Nicky Papastergiou-nak.




Póló: Now Look
Nadrág: Bershka
Cipő: Aldo
Clutch: F&F
Kesztyű: H&M



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése